Wednesday, June 25, 2008

New Blog: Elinkan

I just found a new blog. Check out Elinkan. She's adorable so of course she's Swedish. The translations she provides are even more adorable- especially the one below.Ögonfransar är hemskt vackra, precis som ögon, och nyckelben. En dag som denna har jag ätit glass, tittat på deverse serier på teven och nästan inte varit produktiv alls. Också har jag varit på tråkigt humör. Dock blev jag lite uppmuntrad precis, när min syster gav mig ett par lösögonfransar som hon hittat på sitt rum. Det är sådana oväntade händelser som gör min dag idag. Som när jag övningskörde, då blev en gammal man arg på mig för att jag svängde för långsamt, och gestikulerade argsint där han satt på förarsidan. Att bara kunna sansa sig själv då, och bemöta honom med ett leende, ja, det gjorde mig glad.

(Eyelashes are beautiful, like eyes and collar bones. Today I've been eating ice cream and watching tv. And I've been in a bad mood. But I got a bit happy when my sister gave me a pair of false eyelashes which she had found in her room. That's one of those unexpected things that makes my day.)

*I am always most attracted to things in other women that remind me of myself. Here it's her painted on freckles- they remind me that my real ones are beautiful.

No comments: